Go to main contentGo to main menu'>Formulario de contacto'>La UAM

Sciencie FacultyScience Faculty

• Noviembre 2016

• Junio 2016

Miguel Martín recibió el Premio al Mejor Cartel "Toward Hydrogen-bonded Porous Organic Frameworks from a DNA-base Toolkit" en el 1er Simposio de Polymat Spotlight

• Abril 2016

Carlos Montoro was awarded second prize in the SUSCHEM-JIQ 2016 Awards for his paper "High-fidelity Noncovalent Synthesis of Hydrogen-bonded Macrocyclic Assemblies"

• Febrero 2016:

Nerea Bilbao defendió su tesis el 12 de Febrero.

• Enero 2016

Nuestro trabajo  "Role of the Symmetry of Multipoint Hydrogen Bonding on Chelate Cooperativity in Supramolecular Macrocyclization Processes" aceptado en Angew. Chem En t. Ed.

Nuestro trabajo "Two-Dimensional Nanoporous Networks Formed by Liquid-to-Solid Transfer of Hydrogen-Bonded Macrocycles Built from DNA Bases" aceptado como un HOT Paper in Angew. Chem. Int. Ed.

• Noviembre 2015

Se obtuvo una beca FPI para Miguel Martín.

• Septiembre 2015

Sonia Romero obtuvo una beca FPU.

El Dr. Subi J. George visita nuestro grupo el 17 de septiembre.

• Marzo 2015

Nuestro trabajo "High-fidelity Noncovalent Synthesis of Hydrogen-bonded Macrocyclic Assemblies" aceptado como VIP Paper in Angew. Chem. Int. Ed..

Universidad Autónoma de Madrid © 2008 · Ciudad Universitaria de Cantoblanco · 28049 Madrid · Información y Conserjería: 91 497 43 31 E-mail:  informacion.ciencias@uam.es
Gestión de estudiantes de Grado y Posgrado: 91 497 8264 / 4329 / 4353 / 4349 / 6879 / 8362 E-mail:  administracion.ciencias@uam.es