3. PUBLICACIONES
-Libros (con índice de impacto):
-Díaz-Perdomo, Y. (2022): Responsabilidad Social Corporativa (RSC): Últimas tendencias. McGraw Hill.
-Capítulos de libro (con índice de impacto):
-González, L. I. Á., Martínez, J. C., Perdomo, Y. D., & Pérez, M. J. S. (2022). Situación y vías de mejora de la economía social en Asturias (norte de España). In Innovación social y elementos diferenciales de la economía social y cooperativa (pp. 279-300). Marcial Pons.
-Díaz-Perdomo, Y., Álvarez-González, L. I., & Sanzo-Pérez, M. J. (2021). Value co-creation in cause-related marketing: The case of “El Turrón solidario (The Solidarity nougat)" campaign by Lidl and Ayuda en Acción Foundation. In Cause-related marketing: case studies from a global perspective. Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-030-65455-9_7
-Díaz-Perdomo, Y., Álvarez-González, L. I., & Sanzo-Pérez, M. J. (2021). Value co-creation in cause-related marketing: The case of “El Turrón solidario (The Solidarity nougat)" campaign by Lidl and Ayuda en Acción Foundation. In Teaching Notes. Cause-Related Marketing: Case Studies From a Global Perspective (pp. 349-355). Springer.
-Díaz-Perdomo, Y., Álvarez-González, L. I., & Sanzo-Pérez, M. J. (2019). Co-creation of value between businesses and nonprofit organizations. The Ana Bella Social School for Women´s Empowerment. In Social Marketing in Action: Cases from Around the World. Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-030-13020-6_29
-Artículos en revistas españolas y extranjeras con índice de impacto:
-Díaz-Perdomo, Y. (2024): “Nonprofit organizations-business co-creation as a consequence of relational norms: Can improve it with a business-like approach?”, CIRIEC-España, Revista de Economía Pública, Social y Cooperativa, 110, 65-96. DOI: https://doi.org/10.7203/CIRIEC-E.110.26173.
-Díaz-Perdomo, Y., Álvarez-González, L. I., & Sanzo-Pérez, M. J. (2021). A Way to Boost the Impact of Business on 2030 United Nations Sustainable Development Goals: Co-creation with Nonprofits for Social Innovation. Frontiers in Psychology, 12, 1-17. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.719907
-Díaz-Perdomo, Y., Álvarez-González, L. I., & Sanzo-Pérez, M. J. (2020). Non-profit organization-business value co-creation: conceptualization and scale development. Harvard Deusto Business Research, 9(1), 3-19. https://doi.org/10.3926/hdbr.253
-García Rodríguez, F. J., & Díaz Perdomo, Y. (2011). Los microcréditos como herramienta de desarrollo: revisión teórica y propuesta piloto para el África Subsahariana. CIRIEC-España, Revista de Economía Pública, Social y Cooperativa, (70), 101-126.